Biznes

Torba, tytka, siatka – tani gadżet reklamowy czy niezbędnik zakupowy?

Niezależnie jak by nie był nazywany przedmiot ten jest potrzebny i czasami nawet nie zdajemy sobie sprawy jak bardzo.

Torby wielokrotnego użytku, szczególnie te bawełniane świetnie sprawdzają się na zakupach, jako lunchówki czy pakunek na liczne dokumenty w drodze do biura. Najczęściej rozróżniane są opcją długości uszu. Jak komu wygodnie, długie na ramie czy krótkie do ręki. Dodatkowy bonus to łatwa możliwość na nich nadruku, a co za tym idzie, mobilna powierzchnia reklamowa. Najczęściej torby reklamowe widoczne na ulicach czy w supermarketach są w kolorze naturalnym co tym lepiej przedstawia nadrukowaną grafikę.

Torba bawełniana jako topowy gadżet reklamowy najchętniej wybierana jest przez klientów, a w parze zazwyczaj idzie z kubkiem i długopisem

Kolejni obdarowani tym przedmiotem zapewne z dumą i ogromną chęcią będą codziennie go użytkować. Dlatego promocja firmy pod postacią logo czy grafik nadrukowanych na torbie jest strzałem w dziesiątkę.

Torba, tytka, siatka – tani gadżet reklamowy czy niezbędnik zakupowy?

Komfort użytkowania szczególnie zachowany jest przy torbach z długim uchem

Rzecz jasna druga opcja, czyli krótkie uszy jest kwestią osobistych preferencji. Długie uszy mają o tyle zaletę, że idealnie pasują zarówno do ręki, jak i na ramie. Cięższe przedmioty wyobrażalnie staną się lżejsze o ile będzie można się wspomóc jednym lub drugim ramieniem. Tak więc jak już trzeba dźwigać, warto ciężar rozkładać i przekładać by oszczędzać plecy. Torba bawełniana zawsze w pogotowiu.