Biznes

Skorzystaj z marketingu na Facebooku. Przeczytaj te wskazówki.

Marketing na Facebooku może wydawać się łatwy, ale tak nie jest, gdy nie wiesz, co robisz.

Nie możesz po prostu wskoczyć na stronę, zainwestować kilka tysięcy dolarów i wyjść z ogromnym wzrostem zysków. Jeśli chcesz zrobić to dobrze, przeczytaj ten artykuł, aby dowiedzieć się więcej.Odpowiedz na wszystkie pytania i komentarze przesłane do Ciebie za pośrednictwem Facebooka. Podziękuj tej osobie za poświęcenie czasu na skontaktowanie się z Tobą i postaraj się udzielić pomocnej odpowiedzi na jej pytanie. Gdy masz już odpowiedź dostępną na swojej stronie, link do niej.Twórz regularne posty na swojej stronie na Facebooku. Skonfigurowanie strony, umieszczenie wielu postów pierwszego dnia, a następnie ignorowanie strony przez kilka następnych miesięcy nie wpłynie na poprawę Twojej firmy. Skonfiguruj harmonogram publikowania, który odpowiada celom Twojej firmy na stronie na Facebooku, i trzymaj się go.Upewnij się, że Twoja strona na Facebooku wygląda świetnie. Wygląd jest ważny w marketingu. Jeśli Twoja strona wygląda okropnie, ludzie rzadziej będą chcieli ją odwiedzać. Upewnij się, że wygląda ładnie, ale jest łatwy do przeglądania i nawigacji. Wybierz zdjęcie profilowe, które wygląda odpowiednio i obejmuje wystarczającą ilość Twojej strony.Jeśli próbujesz promować na Facebooku, prawdopodobnie próbujesz sprzedać więcej produktów niż obecnie sprzedajesz. Dlatego dobrym pomysłem jest ustalenie celu, ile chcesz sprzedać do końca miesiąca. Jasne, fajnie jest mieć dużo lajków na swojej stronie, ale chcesz też, aby przełożyły się one na zysk. Jeśli Twoja firma się nie poprawiła, możesz zmienić strategię.Spróbuj użyć grafiki z wezwaniem do działania, aby przekonwertować odwiedzających Twoją stronę na obserwujących Twoją stronę. Skorzystaj z marketingu na Facebooku. Przeczytaj te wskazówki.

Zachęci to ludzi do „polubienia” Twojej strony w celu uzyskania rabatu lub treści.

Kiedy ludzie wchodzą na Twoją stronę, widzą tylko „polub naszą stronę, aby uzyskać więcej informacji”, a po polubieniu strony widzą treść.Spróbuj wysłać aktualizacje. Administratorzy strony na Facebooku mogą wysyłać wiadomości do każdej osoby, która „lubi” ich stronę. Kiedy masz coś wartościowego na swojej stronie biznesowej na Facebooku, o czym Twoi fani powinni wiedzieć, możesz wysłać im aktualizację, aby byli tego świadomi. Uważaj, jak często to robisz, wysyłając aktualizacje do fanów tylko wtedy, gdy jest to naprawdę ważne.Udostępniaj zdjęcia na Facebooku. Pamiętaj, że Twoi subskrybenci sprawdzają Facebooka, aby zobaczyć aktualizacje udostępnione przez ich znajomych. Jeśli Twoi subskrybenci mają wielu znajomych na Facebooku, Twoje aktualizacje mogą nie być łatwe do zauważenia. Przyciągnięcie ich uwagi będzie o wiele łatwiejsze, jeśli udostępnisz zdjęcia, a nie aktualizacje tekstowe.Odpowiadaj swoim fanom. Pamiętaj, że Facebook jest społecznościowy! Twoi fani zaczęli Cię śledzić, ponieważ są zainteresowani tym, co masz do zaoferowania. Chcą się z tobą komunikować. Jeśli piszą pytania lub prowadzą rozmowę, zaangażuj się z powrotem. Odpowiedz na te pytania i weź udział w rozmowie. Zbuduje dużo lojalności wśród Twoich obserwujących.Spraw, aby zawartość Twojej strony na Facebooku była ekskluzywna. Ludzie mają tendencję do kochania tego, co uważają za „nieosiągalne”. Spróbuj zaoferować swoim odbiorcom coś wartościowego w zamian za „polubienie” Twojej strony. Jest to sytuacja korzystna dla wszystkich. Niektóre firmy oferują bezpłatne produkty, takie jak e-booki, tylko za „polubienie” ich strony.Niestety samo przeczytanie tego artykułu nie wystarczy, aby odnieść sukces. Jeśli chcesz uzyskać najlepsze rezultaty, Twoim zadaniem jest również skorzystanie z przeczytanych rad. Gdy to zrobisz, Twoja kampania stanie się taką, która prawdopodobnie przyniesie Ci sukces, prowadząc do przekroczenia wszystkich celów.